Kā interesanti iesākt publisko runu

Kā interesanti iesākt publisko runu

Droši vien būsi dzirdējis par pirmo iespaidu; par to, ka pirmo iespaidu nekad nevarēs izmainīt, un, ka tas ilgs mūžīgi. Tas pats pirmais iespaids ir arī sākuma frāzes, kā iesākt runu publikas priekšā. Patiesībā, kad uzsāc savu publisko runu, tev ir jākoncentrējas uz to, lai padarītu pozitīvu / pr pirmo iespaidu savai auditorijai. Ja pašā sākumā mētāsies ar nevajadzīgām frāzēm, tad žilbinošais iespaids un vēlme klausīties turpinājumu būs samazinājusies vismaz lielākai daļai klausītāju. Lūk daži interesanti veidi, kā lieliski iesākt publisko runu.

1. Pateicies organizatoriem un auditorijai
Tu vari sākt ar pateicību auditorijai par ierašanos un organizatoriem, ka uzaicināja tevi runāt. Atsaucies uz personu, kas ieviesa vēlmi veidot šo prezentāciju un pastāstīt par to visiem klausītājiem. Kompliments viņiem liks justies lepniem un priecīgiem, ka tieši viņi ir ieradušies uz lekciju, kas savukārt savienos tevi un auditoriju. Smaidi, kas parāda, ka tev ir patiešām liels prieks atrasties auditorijas priekšā. Iedomājies, ka viņi visi ir vecie draugi, kurus neesi saticis kādu laiciņu. Izvirzi auditoriju par svarīgākajiem cilvēkiem biznesa nozarē, sakot, piemēram: “Tas ir liels gods būt šeit kopā ar jums šodien. Jūs esat elites top 10 procenti no visiem cilvēkiem, kas ir šajā nozarē. Tikai paši labāki cilvēki jebkurā jomā var atrast laiku un upurēties nākt tik tālu uz šo konferenci.”

2. Pozitīvs atzinums
Tu vari stāstīt auditorijai, cik ļoti viņi izbaudīs šo kopā būšanas laiku. Piemēram, tu varētu teikt: “Gatavojieties izbaudīt laiku, ko mēs pavadīsim kopā. Es esmu gatavojies dalīties ar jums dažās svarīgās idejās, kas ir atklātas šajā jomā. ” jau laicīgi sagatavo savu auditoriju, ka tavs stāstījums būs noderīgs un patīkams uztverei. Taču, parūpējies, lai arī tas tā arī būtu.

3. Atsaucoties uz mūsdienu aktualitātēm
izmanto pašreizējos notikumus, lai ievirzītu savu tēmu pareizajās sliedēs, kas, savukārt, uzreiz liksiet daudz svarīgāka. Atsaucies uz pēdējām laikrakstu ziņām vai citu informāciju, kas var šķist būtiska. Izveido vizuālo tēlu, turot reālu laikrakstu un citējot galvenos punktus no noderīgā raksta.

4. Atsaucies uz vēstures notikumiem
Kāpēc gan nepasniegt īsu vēstures stundu, iesaistot savu uzņēmumu? Vēsturē iz zināmas daudzas grandiozas cīņas starp lielām varām, tāpēc pielīdzini tās savam uzņēmumam un sīvākajiem konkurentiem. Protams, pārliecinies, ka vēstures fakti ir pareizi nevis sagrozīti, un apzinies, kuram konkrētā valstī katra kara darbības iesaistītā puse liekas kā varoņi. Kā vienu no labākajiem komandieriem vēsturē, kuram piemita līdera īpašības, var pieminēt Aleksandru Lielo. JA izpētīsi vēstures datus, nonāksi pie patiešām lielām cīņām. Bet vēlams, lai arī auditorija kaut nedaudz saprot, par kādu vēstures notikumu iet runa, tāpēc neņem kā piemērus mazām cīņām starp diviem ģenerāļiem.

5. Atsaucies uz labi zināmām personām
Tu vari citēt pazīstamu cilvēku vai publikāciju ziņojumu, kas ir nesen dzirdēts un redzēts. Viens no svarīgākajiem punktiem ir lieliski sasaistīt to ar savu tematu. Piemēram: “Divdesmit pirmais gadsimts ir zināšanu laikmets, kas ir atslēga visiem panākumiem, un, kā teicis slavenais basketbola treneris Pets Railijs – ja tu neiegūsti neko labu, tu iegūsti tikai sliktāko.” Tas nozīmē, ka neturpinot mācīties un neiegūstot jaunas zināšanas, tu neiegūsi neko vairāk, neko labāku, kā tas ir šobrīd. Tu vari izmantot slavenas personības neatkarīgi no savas prezentācijas tēmas, jo pats galvenais ir teiciens.